گالری ایده

گالری ایده از مهرماه سال 1388 با هدف معرفی هنرمندان جوان با استعداد ایرانی و تشویق و حمایت از کوشش آنان, معرفی آثار هنرهای تجسمی معاصر ایران و ارایة خدمات مشاوره و کارشناسی آثار هنری فعالیت خود را آغاز کرده است.این نگارخانه تلاش می‌کند با عرضة آثار هنرمندان حرفه‌ای و همچنین با معرفی و نمایش آثار هنرمندان جوان و استعدادهای نو، مسیر شکوفائی و پیشرفت استعدادهای جوان را فراهم نماید.

گالری ایده با مدیریت آرش سلطانعلی با بیش از بیست سال سابقة کار هنری و مدیریت و سازماندهی و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد اداره می‌شود. بطور قطع حاصل این تجربه‌ها در مدیریت و ادارة این نگارخانه باعث معرفی هرچه بهتر هنرمندان و آثار آنان در جامعه فرهنگی و هنری و همچنین در بازار آثار هنری میباشد.

گالری ایده که به تکنولوژی پیشرفته مجهز شده است، با ایجاد تجربه ای نوین برای بازدیدکنندگان تمامی شاخه‌های هنرهای تجسمی اعم از نقاشی، مجسمه، عکاسی، خطاطی، کاریکاتور، هنرهای مفهومی، نگارگری، نمایش فیلم و چیدمان را فراهم می‌سازد.جایگاه شایستة گالری ایده و ارتباطات گستردة آن با فعالان حوزه فرهنگ و هنر, بستر مناسبی برای معرفی هنرمندان و آثار ایشان را فراهم آورده است.

وب سایت اینترنتی فعال این نگارخانه نقش موثری در ایجاد ارتباط آسان و دوسویه با علاقمندان و خریداران آثار هنری ایفا نموده است. وب سایت این نگارخانه ضمن ایجاد آرشیو از آثار هنرمندان با اطلاع‌رسانی برنامه نمایشگاه‌های آتی خود و رویدادهای هنرهای تجسمی ایران در اعتلای فرهنگ و هنر جامعه گامی بلند برداشته است. 

گالری ایده محل مناسبی برای بازدید از آثار هنری در روزهای پایان هفته است.

آرش سلطانعلی

طراح گرافیک و مدیر هنری از 1371 تاکنون

عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از 1376 تاکنون

عضو رسمی سازمان تبلیغات جهانی (IAA) از 1376 تاکنون

عضو رسمی انجمن هنرمندان نقاش ایران از 1374 تاکنون

مدرس دانشگاه در دروس تخصصی هنر و ارتباطات از 1387

موسس و صاحب امتیاز آموزشگاه هنری ایده، انتشارات ایده،گالری ایده و آژانس تبلیغاتی ایده

مدیریت و برنامه ریزی برگزاری نمایشگاه ها، جشنواره ها، سمینارها و همیشهای متعدد هنری و آموزشی

نویسنده کتب متعدد در زمینه ارتباطات